Diada de Sant Jordi
/
0 Comments
I jo penso: Com es deuria sentir Sant Jordi al derrotar al drac?
Imagino que satisfet, amb confiança, segur de les seves capacitats, agraït, content...havia aconseguit derrotar al drac maligne i salvar a la princesa desolada... I sorprenentment just després, de la seva sang neixen precioses roses.
Potser així, són els instants del camí de la vida ens afrontem als nostres dracs per saber que ho podem fer, agraïr que així sigui i de tot plegat en néixer precioses flors, és a dir, anem descobrint noves coses de nosaltres mateixos.
Avui dia, ens enfrontem a diari a molts dracs. La Banca per exemple es un drac cruel que desnona a la gent de casa seva i abusa de la seva posició de força. Les elèctriques també abusen i sobre tot, els polítics que només pensen en treure's sobresous. I naltros no som cavallers com Sant Jordi no som prou forts per derrotar al drac tot sols per això ens em d'unir, perquè la nostra força esta en la unió.
En fi
Que tingueu una diada plena de cavallers, princeses, roses i llibres.
¡Feliz Sant Jordi a todos!
Y yo pienso: ¿Cómo se debería sentir Sant Jordi al derrotar al dragón?
Imagino que satisfecho, con confianza, seguro de sus capacidades, agradecido, contento ... Había conseguido derrotar al dragón maligno y salvar a la princesa desolada ... Y sorprendentemente justo después, de su sangre nacen preciosas rosas.
Quizás así, son los instantes del camino de la vida nos enfrentamos a nuestros dragones para saber que lo podemos hacer, agradecer que así sea y de todo ello al nacer preciosas flores, es decir, vamos descubriendo nuevas cosas de nosotros mismos.
Hoy en día, nos enfrentamos a diario a muchos dragones. La Banca por ejemplo es un dragón cruel que desahucia a la gente de su casa y abusa de su posición de fuerza. Las eléctricas también abusan y sobre todo, los políticos que sólo piensan en quitarse sobresueldos. Y nosotros no somos caballeros como San Jordi, no somos lo suficientemente fuertes para derrotar al dragón solos por eso nos tenemos que unir, porque nuestra fuerza está en la unión.
En fin
Que tengáis una jornada llena de caballeros, princesas, rosas y libros